Klinika Świdwin - stomatologia, USG, RTG, odnowa biologiczna
Strona glownaO nasKontakt
Zabiegi ujędrniania
odnowa biologicznaRadio frekwencja mono i bipolarna to najnowsza i najskuteczniejsza technologia potwierdzona badaniami naukowymi w Stanach Zjednoczonych. Działa przyczynowo odwracając skutki starzenia się skóry, a nie tylko same objawy. Specjalne elektrody przenoszą częstotliwość radiową w głębokie warstwy skóry, co powoduje podgrzanie tkanek na poziomie skóry właściwej. Pobudza fibroblasty (komórki skóry) do produkcji i regeneracji włókien kolagenowych. Efektem jest odbudowa nowego kolagenu oraz poprawa jakości skóry i ujędrnienie zwiotczeń twarzy i ciała. Radio Frequency działa też rewelacyjnie na odprężenie mięśni i łagodzenie bólu, pobudza układ limfatyczny i krążenie krwi, zwiększa metabolizm w tkankach, redukuje wolne rodniki. Zabiegi są skuteczne i bezpieczne, gdyż Radio Freqency absorbowane w komórkach skóry nie niszczy innych struktur – nie dochodzi do poparzenia naskórka. Pierwsze rezultaty poprawy jędrności i napięcia skóry są widoczne po około 3-5 tygodniach. Efekt dogłębnej poprawy pojawia się stopniowo w ciągu 2 do 6 miesięcy po wykonaniu zabiegu. Najlepsze rezultaty występują u osób w wieku 30-55 lat, u których skóra łatwiej reaguje na bodźce stymulujące, u osób starszych wyniki są również dobre, zwłaszcza, gdy kuracja jest intensywniejsza.

Główne zastosowanie:
  • Intensywny lifting twarzy,
  • Intensywny lifting okolic oczu,
  • Lifting skóry na szyi i dekolcie,
  • Intensywny lifting biustu,
  • Intensywne wyszczuplenie sylwetki,
  • Silne działanie antycellulitowe,
  • Ujędrnienie całego ciała.
Efekty zabiegów RF na twarz
Zabiegi ujędrniania Zabiegi ujędrniania